martes, 24 de noviembre de 2009

Les recitacions


El passat diluns 23 de novembre vem començar a fer recitacions a classe. Ami em tocà amb el grup "d'afortunats" que recitàren el primer dia així que això es sumà amb els nervis que jo ja tinc normalment a l'hora de fer presentacions...

La veritat és que la majoria dels que van recitar ho van fer bastant bé, a tots, poc o massa ens traïren els nervis, però aquest és un factor inevitable alhora de fer presentacions tot i que ara ja ens coneguem tots.

La veritat és que el llibre Com parlar bé en públic em va donar uns quants concells que em fòren molt útils per la presentació com:

  • repartir la mirada pel públic
  • El control dels nervis i de la gesticulació: acceptar que estàs nerviós i treure'n el màxim suc a la situació.
  • portar una molt bona preparació: vull donar émfasi en aquest punt tot i que sembli molt obvi, portar una bona preparació no només t'assegura més possiblitats de fer-ho bé sinó que a més a més és un bon aliat contra els nervis.
  • un somriure
Per mi aquests han estat dels millors concells que m'ha donat el llibre però, bé no m'hi vull allargar que sobre aquest llibre ja hi ha una entrada dedicada.

Jo vaig recitar el conte de Pere Calders (l'home que apareix a la foto d'aquesta entrada), titulat Invasió subtil és aquest (us he enllaçat amb el conte per si algú vol llegir-se'l)










No hay comentarios:

Publicar un comentario