Grau d'Educació Primaria
viernes, 30 de octubre de 2009
El llenguatge audiovisual: anunci del Altea xl (Oh brother!)
L'anunci esplica una història: en
l'introducció
una nena es troba en un escenari (molt semblant a la típica botiga d'animals) i escolleix la seva mascota, un petit monstre -que guarda certes similituds amb la nena: tots dos petits, amb una estructura en les dents igual...-, se l'endú a casa i aquí tenim el
nus
, es veu com la nena el cuida,com juguen, com el pentina, com l'abraça, com se l'aprecia... fins i tot l'espectador acaba agafant un paper en tota aquesta història emotiva. Però com tothom sap: els monstres com més amor reben, més creixen i creixen... I de tant que se'l estimen arriba un punt en què el monstre és massa gran i la família es veu obligada a "deixar d'estimar-lo", perquè no hi cap enlloc: no cap al cotxe, ni passa per les escales, tira una porta a terra... raó per que el fan estar al jardí.
Desenllaç?
No es pot deixar d'estimar algú així com així... Es compren un cotxe nou (més gran) i busquen lloc pel monstre (ja casi gegant).
LLenguatge audiovisual:
la música:
molt ténue i secundària durant la introducció i el nus (sona per sota de la veu del locutor); durant el desenllaç apareix la música de cop, és a més una cançó moguda, en contraposició a tota la resta de l'anunci. (això passa quasi quan s'ensenya el cotxe).
metàfores visuals:
les reixes del jardí que tanquen al monstre, porten a la ment la clara imatge d'una pressó; també en aquest anunci apareix un "espontani" el porquet que protagonitza l'anunci anterior del cotxe.
flashbacks:
quan el monstre es queda tancat a casa sol ("abandonat" per ser massa gran), mentre es mira al mirall, apareixen imatges de quan la nena l'anava a recollir a la botiga d'animals i li prometia que mai l'abandonaria. Aquest fet no fa més que empatitzar l'espectador encara més amb el monstre.
els colors:
la tonalitat de l'anunci - igual que la música- a l'introducció i al nus són més apagades, les tonalitats tiren a ocres, després en el desenllaç com a contraposició apareixen colors vius (que fan destacar encara més al cotxe).
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Datos personales
mireiacasanovas
Ver todo mi perfil
Archivo del blog
▼
2009
(41)
►
diciembre
(7)
►
noviembre
(25)
▼
octubre
(6)
El llenguatge audiovisual: anunci del Altea xl (Oh...
CmapTools: programari lliure
Qui ets tú?
malentesos?
Pràctica amb Google maps
Pràctica col·laborativa amb els documents de Google
►
septiembre
(3)
Etiquetas
comunicació oral escrita i digital
(18)
Conferències
(4)
Gestió de la informació i TIC
(19)
noticies
(1)
opinió
(1)
Seminari
(5)
Mi lista de blogs
Arran de pupitre
JOAN, DEMÀ PARLARÉ DE TU ALS MEUS ALUMNES
Hace 3 años
El Bloc de l'Edu3.cat
Cocociència
Hace 11 años
TIC -> TAC
Aproximació a la competència digital docent
Hace 13 años
unai-gonzalez
Competències digitals del mestre en relació a la tecnologia
Hace 14 años
AlBa SaLiNeRO
Exposicions de TERRITORI
Hace 14 años
Educació primària
Cloenda
Hace 14 años
GRAU D'EDUCACIÓ PRIMÀRIA
BON ANY NOU
Hace 14 años
iniciació a les noves tecnologies
Com parlar bé en públic
Hace 14 años
bloc.ravalnet.org/bloc/bitacola_demestratic
ButlleTIC
blink v2
Escola sense llibres?
http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=644779&idseccio_PK=1006
Seguidores
No hay comentarios:
Publicar un comentario